محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

زندگی یعنی تو

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1392/11/3 11:03
نویسنده : مامان و بابا
121 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com bebes gif gif bebes10.gifبلاخره امپول های  دشوار  6ماه اول پسرم تموم شد و اینم قیافه محمد امین جون جون جونییییییییییییییی

الهی بمیرم برا پسر نازم که تواین 4ماه اصلا گریه رو نمیشناخت اما دوشنبه 30 دی و سه شنبه 1بهمن رو حسابی گریه و بی قراری کرد و منم بی خبر از همه جا فکر کردم از امپول لعنتیه و شما بی قراری میکنی و منم ارومت میکنم

اما خبری در راه بوده ومن شب متوجه شدم برای فهمیدن اون خبر برو پست بعدینیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 11:23
عزیزم امیرعلی جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تا یک ساعت دیگه فرصت باقیست.پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامان امیر علی جونشرمنده ات شدم اینترنتم قطع شد ایشالا که تو مسابقه برنده شده باشی من لینکتون کردم شمام هر جور مایلید امیر علی جون ماشالا نازن خدا براتون نگه اش داره