محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی یعنی تو

پسرک درس خوان مامان

1392/12/26 23:42
نویسنده : مامان و بابا
151 بازدید
اشتراک گذاری

ماچدوستای مهربون محمد امین جونم سلام ما اومدیم با کلی پست های جالب و با مزه و شاد البته در نظر مامانچشمک

چند وقت پیش من مشغول کتاب خوندن بودم که ناگهان دیدم پسملی بی تابی میکنه یعنی مام اینجاییما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدم چاره ای نیست اوردم یه کتاب دادم دستش و خودم مشغول مطالعه شدم چشمت روز بد نبینه محمد امین با چه ولعی شروع به مطالعه کرده بود دویدم همراهم رو اوردم و بقیه مطالب رو با زبان تصویر مبینید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عاقبت کتاب بینوا

 

واینم ماجرای مطالعه سودمند محمد امین جوووونم فکر کنم با این ده دقیقه وقتی که پسملم گذاشتن رو مطالعه سودمندشون سرانه ساعت مطالعه در ایران به شدت افزایش یافت خدا رو شکرخنده 

 

پسرکم عاشقتم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو -مامان آرمینا
17 فروردین 93 0:35
پسمل انیشتین خاله. آفرین خاله جوونی . قول بده آقای دکتر بشی خاله جووون
مامان و بابا
پاسخ
چشم خاله جونم همه سعیم لو میکنم من دندون پزشک میشم اخه از الان زیادی با دندونام ول میلم