محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی یعنی تو

مدل جدید خوابیدن قند عسلم

1392/12/2 22:48
نویسنده : مامان و بابا
340 بازدید
اشتراک گذاری

مامان الهی دورت بگرده که با معصومیت تمام نشدنیت مثل فرشته ها میخوابی  

میگی نه پس نگاه کن:

 

 

 

 

 

اینم از نمای نزدیکتر:

 

 

 

 

الهی مامان فدات شه تو این حالت میخوام برت دارم اینقدر ماچ آبدار ازت بردارم اینقدر بچلونمت تا عطش عشقم بهت کمی آروم شه اما شما خوابی و من یه لحظه خواب آرومت رو با دنیا عوض نمی کنم

پس عزیزترینم اسوده بخواب و خوابهای رنگین ببین

 و بدون که مامان همیشه بالای سرت مواظبه

 تا تو آرومو بی دغدغه لالا کنی

 و من با تماشای به تو به یه جایی بالاتر از بهشت خدا پا میزارم 

خدایا سپاسگزارم از این که پسرمو به من هدیه کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزو-مامان آرمینا
11 بهمن 92 13:38
لالا لالا لالالا بخواب خوشگل خاله .ایشالله همیشه راحت و آسوده بخوابی معصوم خاله
آرزو-مامان آرمینا
11 بهمن 92 13:39
ای جووونم خاله ها بگید هزار هزار ماشالله آخه من خیلی نازم