محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی یعنی تو

سپاس از یک همراه همیشگی (ممنون ارزو جون)

1392/12/2 22:48
نویسنده : مامان و بابا
176 بازدید
اشتراک گذاری

ارزو جان سلام ممنونم که همیشه به ما سر میزنید قلب

و بیشتر سپاسگزارم که نکته مهمی رو بهم یاداوری کردیدخجالت

اون مورد رو لحاظ کردم مرسی اصلا حواسم به اون بخشش نبودساکت

شما و دخملی گلمون برام واقعا عزیز هستین و شمارو خواهرانه و ارمینا جونم رو خاله اااااااااااانه دوست دارم(وکلمه جدید ساختم مگه نهخنده)

ایشالا سلامت و سعادتمند باشین و مارو هم فراموش نکنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا نجفی
12 بهمن 92 0:43
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون میشم اگه بهمون سر بزنید و مارو لایق دوستی با خودتون بدونید من با افتخار لینکتون میکنم مرسی بازم منتظر نظراتتون هستم
آرزو-مامان آرمینا
12 بهمن 92 10:42
سلام سونیا جووون خواهر خوبم مورد خیلی قشنگی پیدا کردی محمد امین باید به مامان خوش سلیقش بباله هااااا راستی سونیا جان تصمیم گرفتم برای جشن 1 سالگی آرمینا از عکسهاش یه کلیپ بسازم و دنبال سوژه های قشنگ برای عکس میگردم و البته هنوز کلیپ سازی بلد نیستم ولی یاد میگیرم و اون وقت اگه شما هم دوست داشتی یادتون میدم باید عکسهای خیلی قشنگ بگیرم و بایدحس عکاسیم که ضعیفه ، قوی تر بشه .شما عکاسیت خوبه و سوژهای خوبی میگیری .بیا سعی کنیم عکسهامونو بیشتر و قشنگ تر و تو ژسهای رمانتیک و آتلیه ای بگیریم تا بتونیم تو تولد 1 سالگیشون حسابی همه رو با کلیپی که میسازیم سورپرایز کنیم.پس پیش به سوی سوژه های ناب
مامان و بابا
پاسخ
سلامارزو جونم بازم میگم یه دنیا ممنون لز راهنمایی هاتون شرمنده ام میکنید چه ایده جالب و خوبی اگه به منم یاد بدید ممنون میشم از این به بعد سعی میکنم منم عکاسیمو بهتر کنم و امید وارم برای تولد 100 سالگی ارمینا جونم برنامه بچینی عزیزم
آرزو-مامان آرمینا
13 بهمن 92 10:58
سلام سونیا جوووون.خدا میدونه که چقدر خوشحالم دوست خوبی مثل شما دارم کاش به هم نزدیک بودیم اونوقت دیگه خوش به حال من میشد .آره عزیزم الان خیلی ها این کاررو میکنند.یاد گرفتم با کمال میل و افتخار با شما به اشتراک میذارم.خیلی دوستتون دارم .محمد امین جانمو برام ببوسید هزارتا
مامان و بابا
پاسخ
سلام ارزو جون تشکر از لطف تون کاش بهم نزردیک بودیم اما نزدیکی مسافت مهم نیست همین که باوجود مسافت 600 کیلومتری دلهامون رو خدا بهم نزدیک کردن من شاکرم و به دوستیمون میبالم شمام خوشمزه خاله رو برام ببوسین