محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

زندگی یعنی تو

اولین گردش رفتن پسملم

1392/11/9 11:32
نویسنده : مامان و بابا
183 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک عزیزم  بلاخره مامان و با با شاخ غول بدبینی رو شکستن و با ترس و لرز فراوان دل به دریا زدندو شمارو برای اولین بار بردن بیرونتشویقهورا

شمام پسر خیلی مودبی بودی و فقط تماشا کردی اونم با دهان بازخوشمزه

الهی بگردم که پسرم مودب ترین پسمل دنیاست

 

اینجا مرکز خرید شورا سنتر هست و شمام بغل بابایی هستی:

 

 

 

 

 

اینم یه عکس دیگه تو بغل خودم عزیزم

 

 

 

قربونت برم عسلکم بخدا من آرزومه تو رو با خودم ببرم بیرون اما سردی هوا مانع میشد اما بزار هوا کمی بهتر شه اون وقت هرگز دیگه مامان تنهات نمیزاره

 

قول قول قول

 

ماچ      قلب      ماچ    قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو-مامان آرمینا
11 بهمن 92 13:35
آخیش مامانی دست شما و بابا جووون درد نکنه دلم واشد بابا. چقدر تو خونه بمونم.ایشالله تابستون میشه و شما حسابی از خجالت من در میاید. آخه مانی نی ها عاشق گردشیمو تو گردش جیکمون در نمیاد.