محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

زندگی یعنی تو

بلاخره به خواستت رسیدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1392/11/9 22:34
نویسنده : مامان و بابا
154 بازدید
اشتراک گذاری

الهی بگردم اخه تو چقدر رو خواستت پافشاری میکنی مامانیعینک

 

اینقدر گیر دادی به مامان جون تا عینکشونو بدن به شما تا همه ما رو از رو بردیخنثی

 عینک رو گرفتی و راحت شدی الهی که هیچ وقت به عینک نیاز نداشته باشی عسیسسسسسم

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

 

اما خودمونیما چه خوردنی و با مزه شدی نمکدون مامان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزو-مامان آرمینا
11 بهمن 92 13:13
ای جووووووووووووووووووووووونم سیب خوشگل و خوش بوووی خاله چقدر خوشگل شدی مثل دکتر ها شدی خاله جوون الهی که یه دکتر بدون عینک بشی عسیس خاله الهی آمییییییییین
آرزو-مامان آرمینا
11 بهمن 92 13:31
سلام سونیا جوووون . چون شما همیشه هوای منو دارید و یه چیزای خوبی رو به من گوش زد میکنید من شما رو به خودم نزدیک میبینمو و مثل یه خواهر دوستتون دارم و و میخوام مثل شما یه خواهر خوبی باشم البته اگه لیاقت اشته باشم و الان میخواستم یه فضولی بکنم البته میدونم که حواستون نبوده این آهنگی که تو وبلاگ پسرمون گذاشتید من خیلی خیلی دوست دارم و همیشه گوش میدم .فقط یه کم به شعرش دقت کن یه کم غمناکه و تو شعرش (هزاران هزار بار دور از جوووون عزیزامون) میگه تو رو میسپارم به خاک. البته اولاش که از دوست داشتن میگه و از حس تولد و خیلی چیزهای دیگه خیلی خیلی به وب ها میاد ولی اون قسمتش ........، سونیا جوووون تورو خدا منو ببخش عزیزم .این نظر رو تایید نکنید عزیزم . خیلی خیلی دوستتون دارم عزیزم. خدا شما رو به همراه عزیزانتون حفظ کنه .الهی آمییییییین