محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی یعنی تو

براي همسر عزيزم

1393/1/30 14:00
نویسنده : مامان و بابا
179 بازدید
اشتراک گذاری

روز 31 فروردين ماه 1393 روز بزرگي براي ما ايرانيانه كه حداقل تو اين روز مي تونيم از زحمات بي دريغ و شبانه روزي مادرانمان هر چند با يك گل و لفظي تشكر كنيم.

راستش تا زموني كه خودم پدر نشده بودمو بچه نداشتيم نمي دونستم كه چقدر مادران فداكارند ولي 9 ماهه كه اينو خوب مي دونم. از وقتي كه محمد امين جون وارد زندگي مون شده مي دونم و مي بينم كه همسر عزيزم چقدر براش زحمت مي كشه و زحمات مامان خدا بيامرز رو حس مي كنم.

امسال ديگه مثه 32 سال قبل مامانم پيش ما نيست و اولين روز زنه كه بدونش سر مي كنيم.خيلي سخته ولي حكمت خداونده و نميشه چيزي گفت.درسته پيشمون(حضور فيزيكي نداره) نيست ولي هميشه در قلبمون جا داره و يك لحظه هم فراموشش نمي كنم.

از خداوند متعال مي خوام كه روحش شاد باشه و مارو ببخشه و اين روز رو هم خدمتش تبريك عرض مي كنم.

ثانيا تبريك عرض مي كنم خدمت مامان همسرم كه خيلي زحمتمون رو مي كشه و خداييش مثه مامانم دوسش دارمو بهش ارزش و احترام زيادي قائلم. اميدوارم كه در پناه خداوند سالهاي خوبي رو در كنار خانواده اش داشته باشه.

ثالثا تبريك عرض مي كنم خدمت همسر گلم كه خدا مي دونه چقدر دوسش دارمو يك ذره از اون احساس عشق و علاقه ام تو اين 4 سالي كه ازدواج كرديم كم نشده و تا ابد هم كم نخواهد شد.

همسر عزيزم به خاطر تمام زحماتت براي خودم و گل پسرمون ازت ممنونمو دعا مي كنم كه سايه ات 100 سال بالا سرمون باشه و هميشه شاد و سلامت باشي.

ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همسرت
31 فروردین 93 12:51
هسر نازنینم ممنونم که همیشه به یاد من هستی و این تبریکت از راه دور برام خدا میدونه چقدر با ارزش بود منم از شما تشکر میکنم که صبورانه در کنار من و پسرم هستی واز تلاشت برا اسایش من و گل پسری واقعا ممنونم دوستت دارم و از خدا ممنونم همسری مثل شما رو بهم دادن با اینکه من لایق فرشته هایی مثل شما نبودم و نیستم اما اما لطف خدا بینهایت زیاده ممنون که یادم کردی عزیزم