محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی یعنی تو

من و سالگرد ازدواج مامان و بابا

1393/1/12 11:21
نویسنده : مامان و بابا
120 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالی بود که سالگرد ازدواج مامان و بابایی رو حضور داشتم و خیلی خوشحالم.راستی کیک سالگرد ازدواج رو یه کمی مزمزه کردما ولی دیگه ایشالله از سال بعد نمیذارم کسی کیکی بخوره ها همشو خودم می خورم

اینم عکسی از کیک:

 

 

 

اینم من و بابایی و کیک :

 

 

 

 

اینم مزمزه کرده کیک توسط خودم نیشخند

 

 

ایشالله دعا می کنم که در کنار بابا ومامان روزها و سالهای خوب و خوش و سرحالی رو داشته باشیم

بابا و مامان خوبم دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
15 فروردین 93 18:04
سومین سالگرد ازدواجتون مبارک انشاالله زندگیتون پر باشه از شادی و شیطنت های محمد امین گل
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون که لطف میکنید بهمون سر میزنید انشالله شمام خوشبخت و سعادتمند باشین
آرزو -مامان آرمینا
17 فروردین 93 0:21
سلام سونیا جوون مهربونم سالگرد ازدجواتون مبارک ان شالله عشقتون جاودانه ،زندگیتون عاشقانه و ثمره عشقتون سالم و خوشبخت باشه . همیشه خورشید عشق و محبت تو قلبتون بتابه و طعم شیرین زندگی عاشقانه رو تا 150 سال در کنار هم و گل پسری مزه مزه کنیدان شالله سالگرد ازدواج تاج سری رو باهم جشن بگیرید
مامان و بابا
پاسخ
سلام ارزو جون دلسوز و مهربون شرمنده دیر جواب تون رو میدم تشکر از لطف تون ایشالا شمام زندگی سرشار از شادی و خوشی کنار ارمینا جونم و همسری مهربونتون داشته باشین