محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

زندگی یعنی تو

دلتنگي هاي بابا واسه مامان و پسرجون

1393/8/3 12:27
نویسنده : مامان و بابا
371 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت همسر و پسر عزيز تر از جانم.

درسته كه ماموريت هستمو ازتون دور شدم ولي اميد دارم كه بر مي گردمو باز از وجودتون بهره مند ميشم. هر جا برم و هر جا باشم قطعا و يقينا هيچوقت نمي تونم فراموشتون كنم چون زندگي يعني عشق و عشق هم يعني شما.

خيلي خيلي خوشحالم كه همسر و فرزندي چون شما ها رو دارم و به خودم مي بالم.

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی ....

من هم دوستتان دارم تا بيكرانها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرزو
9 آبان 93 13:03
ایشالله همیشه کانون زندگیتون گرم و شاد باشه . زندگیتون بهاری و عمرتون ابدی و عشقتون مستدام. الهی آمین
مامان و بابا
پاسخ
الهی خدا این جمع گرم خانواده رو برای همه ایرانی ها حفظ کنه و شادی قرین هر لحظه شما باشه الهی آمین
شیرین
26 آبان 93 22:59
ایشالا همیشه خوشبختی تون پایدارباشه
مامان و بابا
پاسخ
قربون محبتت