محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی یعنی تو

پسرکم و چهره ی این روز هاش

1393/8/17 11:31
نویسنده : مامان و بابا
593 بازدید
اشتراک گذاری

پیرو  دستورات شیرین جون عزیزم  دختر خاله ی خوشگل خودم عکسای جدید قند عسلم رو تو این پست میزارم امیدوارم شیرین جونم راض باشن

عزیزم شرمنده که کمی دیر شد

پسرکم در حال تماشای به قول خودش نا  نای بود که صداش کردم پسرم مامانو نگا کن این جوری غضبناک نگام کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

د

 

 

بعدش با هزار ترفند من یه کوشولو لبخند ملیح زدن که الهی مامانش فداش شه

 

 

پسملی تو ژست قهرمانی با کاپ بابا پویاش.نا گفته نماند که بابا پویا از ماموریت ورزشی شون با این کاپ قهرمانی برگشتن که از این جا بهشون تبریک میگیم

 

 

 

 

و عکس معرکه این پست.................

محمد امین خان و کلی به قول خودش (پیس   پیس)

بس که تو خونه برف شادی زدیم پسملی با پاهاش لگد کرده چند روز پیش که از خواب پاشدیم دقیقا روز تاسوعا دیدیم بله برف اومده ومحمد امین جونم با دیدن این همه برف شادی!!!!!!!!!!!!!ذوقی کرد که نگو...............

 

 

 

 

 

اینم چهره معصوم پسرکم

 

شیرین عزیزم امیدوارم راضی باشیمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیرین
24 آبان 93 20:20
وااااای خدا ...قربون اخم کردن بشم من عزیزممممممممممم. مرسی سونیا جون منتطر عکسای جدیدش هستم
مامان و بابا
پاسخ
قربونت عزیزم چشم بروی جفت چشام
شیرین
26 آبان 93 22:56