محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

زندگی یعنی تو

سرلاک خوردن عسلکم

1392/10/25 23:18
نویسنده : مامان و بابا
289 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدات بشه که مامانت عجوله و شما مجبورین باهاش بسازین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

بازم مثل همیشه محمد امین برنده میشهتشویق  تشویق

 

مامان عجولت شما رو مجبور کرد یک هفته زودتر شروع به خوردن سرلاک کنی شمام پسر خوبی بودی و با اشتها خوردی و کیف کردی سرلاک شما به پیشنهاد عمه مامان گندم و شیر بود که من فضولی کردم کمی هم شکر اضافه کردم تا راحت میلش کنی

 

 

 

 

 

محمد امین و ظرف غذای قورباغه ای خوشکلش که خیلی هم دوسش داره راستش موقع خریدن این ست همه پیشنهاد کردن سرویس پلاستیکی بگیرم تا زود نشکنه اما میدونی که مامان نسبت به پلاستیک و این حرفا برا شما حساسه شیشه شیرت هم شیشه انتخاب کردم تا خیالم راحت باشه

 

 

 

 

 

مامان فقط میخواد شما خوب رشد کنی و سالم باشی فدای چشمای قشنگت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو-مامان آرمینا
29 دی 92 18:37
عزیز خاله شما چقدر بزرگ و خوشگل شدی..........ماشاالله عزیزم چقدر قور قوریت قشنگه نوش جونت عزیزم مامان مهربونت فکر میکنه عجه کرده اما دکتر آرمینا 5 ماهش شد گفت سرلاک برنج بخوره ، غذاش سه چیز بود، سرلاک برنج و فرنی و لعاب برنج
مامان و بابا
پاسخ
خاله جونم سلام شما که نمی دونید این مامان من از ماه چهارمم فرنی منو شروع کرده و ماه پنجم حریره بادام و الان هم سرلاک مامانمه دیگه منو مجبور میکنه به زور بخورم