محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی یعنی تو

دومین خرابکاری محمد امین

1392/12/2 22:46
نویسنده : مامان و بابا
130 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک بازیگوش من سلام مامانم

فسقلی مامان الان که دارم این پست رو برات میذارم هنوزم باورم نمیشه منتظر

 

اخه دردونه مامان شما چه جوری این کارو کردی

با بابایی پریشب داشتیم تی وی میدیدیم که یه هو بابایی چشمش افتاد به شما و دید بعععععععععععععله کتابچه روروکت رو شکستی و داری باهاش ور میری تو این حالت مارو میگی قیافه مون این شکلی شدتعجبسبزمنتظر

 

اینم گواه ادعای من

 

 

 

اینم لحظه ی بعد خندهی ماست که شما متعجبانه و غریبانه زل زدی به دوربین

 

 

مال خودمه به شما چه مربوط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

و هدفت از کندن کتابچه موسیقی روروکت معلوم شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

الهی قربونت برم شما هر چیزی رو هم که خراب کنی مامان هرگز ناراحت نمیشه میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

اخه تو دنیا مگه برا مامان و بابا با ارزش تر از تو وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

هرگز

پس تنت سالم و دلت شادماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو-مامان آرمینا
12 بهمن 92 22:02
اولا مامان خانمی من بیتقصیلم از اولم کتابچش مولد داشت من داشتم دلستش میکردم که دیدم دلست بشو نیست.بعلللللللللله دوما بدهتو این سرما اسباب خنده و شادی شما رو فراهم میکنم سوما خیلی جالبه همین لولوئکو آرمینا جووونی داره با کتابچش خیلی ور میله اما مثه من که هزار ماشالله شیل ملد نیست.باهم صحبت کلدیم گفت من اعصاب کتابچه لولوئکمو ندالم بیا با هم عبض کنیم منم کلی فکل کلدم دیدم رنگ لولوئک خودم قشنگ تره
مامان و بابا
پاسخ
الهی بگردم بگردم مامان جونی که در موردت فکر بد کردم شرمنده پسرکم مامان فکر میکرد روروئکت سالمه نگو مورد دار بوده الهی مامان قربون خودت و اون دختر خاله خوشگلت ارمینا جونی بره که با وجودتون دنیای مامان و خاله اینا 10000000000000000000بار قشنگتر و خواستنی تر شده