محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

زندگی یعنی تو

تشکر از مامان با زبون بی زبونی توسط بابایی

1393/1/11 13:23
نویسنده : مامان و بابا
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلم.ایشالله که ١٠٠ سال سایتون بالا سر من و بابایی باشه.فکر می کنی که چون ٩ ماهمه نمی تونم زحماتی که تو این مدت برام کشیدی رو تشکر کنم؟

خودم می دونم که یه کمی شلوغ و سمجم ولی خداییش ذاتم این جوریه و دست خودم نیست.اگه دست خودم بود همونی که می خواستی می شدم، یعنی شبا ساعت ٩ می خوابیدم و صبح ساعت ١٠ بیدار می شدم و یه ساعتی بازی می کردیمو باز می خوابیدم تا بابایی از اداره بیاد و برم با بابایی بازی کنم و این قدر حرصتون ندم.

ولی حیف که دست خودم نیست و یکی هست که هوای منو هم داره و با دستور اونه که این کارا رو انجام میدم.

راستی هر از گاهی شبا وفتی بیدار میشم و شیر می خوام سرم داد می کشی رو یادمه ها..........بابا منم آدمم دیگه شما عادت کردین ٣ وعده غذا می خورین ولی همین خودتون عادت دادین که روزی١٠-١١ بار غذا بخورم که حالا ٢ - ٣ تاش می افته نیمه شب، من چی کار کنم؟

ول خودمونیما مامانی عزیزم با اینکه سرم داد میکشین و حتی با دستام موهاتونو می کشمو حتی از گوشاتون گوشواره هاتونو در می آرم البته  هر از گاهی ، ولی

خیلی خیلی دوستون دارم و ممنونم که این قدر شبو روز برام زحمت می کشین و به پای من می سوزین.

راستی مامان خوشکلم از اینکه بابایی رو دوست دارم ناراحت نشینا آخه بابایی رو کم می بینم و همینم که می بینم می خوام پیشش باشم.نه اینکه ایشون رو بیشتر از شما دوست دارم اینطوری نیست.

دوستون دارم قد یه دنیا مامانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دوقلوها
11 فروردین 93 16:26
سلام خدا نی نی گلتون و حفظ کنه ممنونم که به وبلاگ نی نی من سر زدید و ببخشید که دیر برای تشکر اومدم سال نو مبارک التماس دعا
مامان و بابا
پاسخ
سلام خانومی تشکر که بهمون سر زدین ایشالا امسال سال پر باری برا شما و خانواده محترمتون باشه راستش می خواستم بهتون سر بزنم اما واقعا وقت نکردم ببخشین سال نو شمام مبارک
آرزو -مامان آرمینا
17 فروردین 93 0:30
محمد امین جوونم ، پسمل خوشگل و معصوم خاله . ان شالله به حق معصومیتت خدا هیچ وقت سایه پدر و به خصوص مامانی زحمت کشتون رو از سرتون کم نکنه. و انشالله یه روزی میاد که خودت همه این حرفها رو به مامان مهربونت میگی و مامان مهربونتون با به ثمر نشستن زحماتش به آسمونها میره و قند تو دلشون آب میشه. الهی آمیییین
مامان و بابا
پاسخ
خاله مهلبونم شلامما نی نی ها عاشق مامانامونیم اما مامان میگه این مورد دلسته تا مامان اشلی بیاد(یعنی خانومم)مامان لاست میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما من به مامان خانومی قول دادم همیشه دوستش داشته باشم قول ملدونه