محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

زندگی یعنی تو

پسرم عاشقتم

1393/4/15 14:36
نویسنده : مامان و بابا
2,476 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه طلایی مامان سلام

امروز هیچ مورد خاصی ندارم بنویسم جز اینکه بگم به اندازهی بزرگترینمقیاسهای دنیا دوستت دارم

شاید روزی که نوجوان شدی به این جمله من بخندی اما این خنده دار اما واقعیته تا بچه دار نشی مفهوم دوست داشتن پدر و و مادر برا ادما فهمش دشواره

اما الان به لطف حضور شما عزیزترین و قشنگ ترین بچه دنیا من این حس رو با تمتم روحو جسمم فهمیدم

 

 

یکی یکدونه ی مامان از اینکه دارمت و لحظه به لحظه حس ات میکنم خدارو بینهایت شاکرم

از اینکه کودک قوی و با هوش و خنده رو و با محبت و .......(چی بگم از خوبی هات هر چی بگم کم گفتم)  هستی از خدای شما و خدای خودم ممنونم

 

 

 

الان بیدار شدی و کنارم هستی پس زیاد تنهات نمیذارم و با گذاشتن چند تا عکست این پست رو تموم میکنم

 

 

فقط

فقط

فقط

همیشه یادت باشه مامان عاشقته

 

 

 

 

پسرکم  اماده رفتن مهمونی

 

 

 

 

 

پسملی در حال ور رفتن با کفش تابستونی هاش

 

 

 

 

پسرکم هنگام حموم کردن

 

 

 

پک جدید و کامل کودک نخبه که واسه پسرک باهوشم خریدیم

 

 

 

 

 

 

 

محتویات پکیج

 

 

تفنگ فضایی پسملی

 

 

جور چین حیوانات دو زبانه

 

 

 

کتابهای پسملی اعم از داستان و رنگ امیزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و در انتها یک وایت برد کوشولو

 

 

 

ایشالا مبارکت باشن خوشگل پسرکم

 

بوس بوس بوس

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مهدیه مامان تبسم
17 تیر 93 19:45
خدا واستون نگهش داره ماشاله
آرزو- مامان آرمینا
20 تیر 93 14:33
عزیز دل خاله وووووی که چقدر دلم برات تنگ شده بود خاله ماشالله هزار ماشالله پهلوانی شدی برای خودت ماشالله به قد و بالات . خدا حفظت کنه عسیسم دست مامانی شما درد نکنه زحمت کشیدن و این پکیج های خوب رو براتون خریدن. ایشالله نامدار شی گل پسری
مامان و بابا
پاسخ
سلام خاله جون ممنون که بهمون سر زدید به ارمینا گلی سلام برسونید