محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

زندگی یعنی تو

تولد فرشته مهربون مامانه مبارک

1393/4/31 9:26
نویسنده : مامان و بابا
167 بازدید
اشتراک گذاری

در شگفتم از راز و رمز دنیا  که اوج نا امیدی های مرا با حضور تو رنگین و زیبا ساخت

نبودی و من نیز انگار نبودم

بودم اما نشانی از بودن در من نبود

لحظه هایم میگذشت اما به چه امیدی نمیدانم

بودنم پر بود از پوچی و دلتنگی

زنگیم رسیده بود به نفس نفس زدن

که ناگهان.....

 

روزی از روز های ساده خدا  امدی و امدنت معجزه بود یا سرنوشت ؟

امدی از کجا؟

بهشت یا اسمان؟

امدی و شادی و نشاط و شور زندگی همه وجود ما را پر کرددلیلی یافتیم برای نفس کشیدن

امروز سالروز زمینی شدن توست فرشته زیبایم

فقط خواستم بگویم تا ابد برای مادر و پدر ارزشمندی مثل نفس مثل زندگی

 

 

عزیزترینم تولدت مبارک

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آرزو
31 تیر 93 19:45
عزیز دلم خوشگل خاله تاج سر خاله نازنینم بهترینم 1 سالگیت مبارک ایشالله 1000 ساله شی شیرینم . دوست دارم یه عالمه . ایشالله نامدار شی پسر خوشگلم . ایشالله داماد بشی پهلوونم .تولدت مبارک . چقدر دنیا با حضور تو زیباست گل قشنگم . خدا حافظت باشع نازنینم
مامان و بابا
پاسخ
سلام خاله مهربونم ممنونم که به یادم بودین ایشالا ارمینا گلی هم که تاج سره سلامت و موفق و شاد باشه