محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

زندگی یعنی تو

پسرک شیرینم وارد 12 امین ماه زندگیت شدی

1393/4/7 14:12
نویسنده : مامان و بابا
137 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک معصوم و خوشگلم سلام

 

از این که خدا شما رو بهم داده ازش بینهایت ممنونم

 

با هم بودن  منو شما داره به یک سالگیش نزدیک میشه و من اصلا باورم نمیشه که یک سال به این زودی گذشت  انگار همین دیروز بود که خدا  خدا میکردم که هر چه زودتر سالم به دنیا بیای و چشم منو بابایی به حضورت روشن شه

 و الان یک سال از اون روزا گذشته کنار ما روزای تلخ و شیرین زیادی گذروندی و الان شاد و سر حال کنار منو بابایی مشغول اتیش سوزوندنی

 

اینقدر با مزه و خوردنی شدی که نگو و نپرس 

 

اروم اروم شروع کردی به ادا کردنه چند واژه مثل:اب با یعنی اب

بوف یعنی غذا    اخه من وقتی دعوت به غذا خوردنت میکنم میگم محمد امینم بوفی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

منو بابایی رو جالب صدا میکنی و میگی:مامابابا  به  هر دومون همینو میگی

 

 

 چندین و چند تک هجا رو هم تلفظ میکنی که البته هر کدوم معنی جالبی داره مثله:تند تند میگی:اوه اوه اوه  اینجوری یعنی یه چیزی رو میخوای که البته با اشاره انگشت بهمون میفهمونی که اون چیز خاص چیه!!!!!!!!!!!1 یا وقتی عصبانی هستی میگی: اه اه اه به تمامی اسباب بازی هات اعم از توپ و غیر توپ میفرمایید:بوپ

عاشق عروسکای پت و متت هستی و بهشون میگی:بت

 

 

هر لحظه کنار شما بودن خواستنیو قشنگه

این روزا استرس اینو دارم که چه کار کنم تولدت رو از طرفی سالگرد مامان بزرگت نشده و جشن گرفتن یه کم سخته از طرفی ماه رمضونه میشه و اون طور که میخوام نمیتونم برات جشن بگیرم فقط خدا کمکم کنه تا شرمنده قشنگی های تو نشم جیگر طلای من    

میبوسمت عزیزم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیدا
7 تیر 93 14:18
سلام عزیزم چقدر ناز شده ماه شده از خنده که بگذریم از ماه هم جلو زده دیگه به ما سر نمی زنین؟ به خونه مجازی ما هم سر بزنید. ------------------------------------------------------------------