محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

زندگی یعنی تو

پسرک شیرین زبونم در تولد

1393/9/24 10:59
نویسنده : مامان و بابا
444 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم سلام

گل پسرم سلام از این که دیر دیر وبلاگت رو اپ میکنم شرمندهخجالت

 

21 اذر تولد امیر حسین جون پسر عمه فریبات بود و شمام شاد شاد بودی اواسط میهمانی خوب بود تا اینکه گیر دادی به فشفشه روی کیک منم یکیشو برداشتم دادم دستتچشمک

تا اینکه امیر حسین اونو تو دستت دید و گیر داد فشفشه رو از محمد امین بگیرینعصبانی

بابات ازت گرفت و داد دستش و الهی مامانت فدات شه شمام ناراحت شدی و او چشمای نازنینت بارونی شد  الهی بمیرم برای مظلومییتت

اول سعی کردم به روم نیارم اما دیدم گریه ات بند نمیاد منم شدم یه مامان ترسناکشیطان پا شدم میون اون همه ادم رفتم ذست امیر حسین رو گرفتم و فشفشه رو ورداشتم و امردم پیش تو و رو به امیر حسین گفتم :یادته تولد محمد امین یه بادکنک بهت دادم اگه فشفشه رو از پسرم بگیری منم اون بادکنک رو ازت میگیرم میدم به محمد امینشیطان

 

حیونی بچه ترسید و دست از سر تو و فشفشه ات ورداشت و رفت پی کارش و منم راحت شدم و شمام باز صورتت افتابی شدخسته

بابایی میگه نباید تو کار بچه ها دخالت کرد اما مگه من دلم راضی میشه ببینم کسی به نفسم زور بگهزیبا

اینم از عکس اون روز:

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس کفش زمستونیات که گفتم مامان عاشقشه:

 

 

 

ایشالا مبارکت باشه گلم دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمهبوس

پسندها (1)

نظرات (3)

دکتر کیهان نیا
24 آذر 93 11:15
باسلام و احترام همانطور که مستحضر هستید در جامعه کنونی به دلیل عدم آشنایی کامل خانواده ها، نسبت به امر مهم ازدواج، متاسفانه آمار اختلاف خانوادگی و طلاق بطور چشمگیری افزایش یافته. دکتر کیهان نیا با سابقه بیشتر از 30 سال در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج ، نویسنده 17 عنوان کتاب و همچنین کارشناس رسمی صدا و سیما با توجه به نیاز جامعه برآن شده است تا کلیه خدمات خود را از طریق نیای آنلاین در اختیار خانواده ها قرار دهد تا در حد وظیفه اجتماعی و توانایی خود قدمی در جهت تعدیل مشکلات خانوادگی بردارد. لذا از شما دوست گرامی خواهشمندیم با معرفی سایت دکتر کیهان نیا در وبلاگ پربازدید خود، ما را در انجام این وظیفه اجتماعی همراهی نمایید آدرس سایت مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده www.besooiekamal.com چنانچه برایتان مقدور هست سایت دکتر کیهان نیا را به لینک دوستان خود اضافه کنید دستتان را به گرمی میفشاریم.
مامان و بابا
پاسخ
چشم با افتخار لینک شدید
مهدیه مامان تبسم
24 آذر 93 12:43
از لطفت ممنونم
مامان و بابا
پاسخ
خواهش میکنم
شیرین
25 آذر 93 22:02
آخه ی عزیزدلم الهی قربون اون چشات بشم که گریه ام میکنی بازم نازن سونیامیتونم اون لحظه روتصورکنم مطمئن باش بچهه دیگه هیچ وقت سمت فشفشه نمیره [شیطان
مامان و بابا
پاسخ
محمد امینه دیگه خاله اش اتیش میسوزونه و شیطونه