محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

زندگی یعنی تو

تسلیت بابت عروجت مرتضی جان

1393/9/11 15:51
نویسنده : مامان و بابا
383 بازدید
اشتراک گذاری

اسمونی شدنت مبارکت باشه

 

همدم لحظات دلتنگیم خدا حافظ

 

 

بهت و حزنی که با رفتنت تو دلم نشست انقدر سنگین بود که کمر قلبم راشکست

خبر رفتنت باورم نشد اما تو رفته بودی و نمی دانستم بابت رهایی از عذاب این چند وقت برایت خوشحال باشم یا بابت نبودنت اشک بریزم بهت همه چیزم را از من گرفته بود  هم اشک را هم غم را.......

تا اینکه ناباورانه اهنگ"نگران منی"رو باز گوش دادم و این بار بغضم ترکید و ......

 

مرتضی عزیز جنس صدایت اشنای لحظات دلتنگیم بود و خواهد بود

رفتنت غمی را بر دلم نشاند که تا ابد برای مظلومیت لحظات اخرت خواهم گریست

تا لحظه اخرت همچنان منتظر بودم معجزه ای رخ دهد اما انگار تقدیر این بوده.....

نفرین بر سرطان که عزیزان مرا هم این کابوس تلخ از ما ربود و چاره ای برایمان نماند جز اینکه بر این جمله وحشتناک مردم که خطاب به ما میگویند:"خدا رحمتش کند بیچاره راحت شد!!!!!!!!!!!!!!!!!  "  فقط لبخند تلخی بزنیم و این تلخی تا ابد در وجودم ما حک شود

 

 

 

 

 

خدایت بیامرزد و روحت قرین رحمت پروردگار

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه مامان تبسم
17 آذر 93 12:29
همه از فوت مرتضی پاشایی متاثر سدند .ممنون که پستی رو برای مرتضی اتصاص دادی. بازم به تو
مامان و بابا
پاسخ
خواهش میکنم اما راستش مرتضی با غریبانه رفتنش تا ابددل مارو سوزوند و تنها صداش همدم ما شد تا ابد