محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

زندگی یعنی تو

شیرین جونم دلتنگتم

1393/9/24 13:48
نویسنده : مامان و بابا
381 بازدید
اشتراک گذاری

اخ که  این روزا چقدر دلم تنگه برای خوشگل خودم خانوم نازنینم دختر خاله مهربون تر از برگ گل  ام شیرین ماهمغمگین

 

دلم یه ذره شده برا دیدنت کاش این فاصله لعنتی نبود تا دلم به بودنت خوش بودغمناک

 

یاد اون روزایی که تهران حسابی بهت زحمت دادیم باعث عذاب وجدانم میشه

روزها و شبهایی که محمد امین کوچولو بهونه میکرد اب رو تو با مهربونی وقتی من از کوره در میرفتمو حوصله اش رو نداشتم بغلش میکردی و ساکتش میکردی و من الان شرمنده اون روزها هستم

روزها که میگذرن تازه میفهمم دختر خاله هم عین خواهره و من شرمنده ام که در مورد تو کوتاهی کردم قول میدم جبران همه صبوری هاتو مهربونی هاتو بکنم اگه خدا عمری بهم بده

 

چشمانم به راه است شاید قاصدکی تنها خبری بیاورد از تو

گوشم به در است شاید ضرب اهنگ قدم هایت خوشی بپاشد بر لحظاتم

قلبم تیر که میکشد میفهمم که انگار در راهی تا بیایی

و من ناباورانه هنوز منتظرم تا با امدنت بهار میهمان خانه هایمان شود

زود بیا و بهار را نیز تحفه بیاور برایمان

 

دوستت دارم شیرین مهربونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیرین
25 آذر 93 22:30
اخ خ خ خ ...که چه روزای خوبی بود اسمشوزحمت نه و رحمت بزار باعث افتخاربود وجودتون عزیزمدلم واسه روزایی که شبابابوس کردن محمدامین بخوابموو صبح هاباخنده هاش بلند بشم یک ذره شده خوشحالم باگذشت زمان متوجه شدی به جز سارایک خواهردیگه ایم داری خیالتم راحت هیچ کوتاهی نکردی ...خیلی دوستون دارم
مامان و بابا
پاسخ
قربونت برمکه همیشه مهربونی
شیرین
26 آذر 93 19:22
خانوووووووووووومی