محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زندگی یعنی تو

محمد امین جان و دندان گیر محبوبش

1392/10/11 18:52
نویسنده : مامان و بابا
146 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

بلاخره مامانو به ارزوش رسوندی و دندان گیرت رو بکار بستیتشویق

بابایی از ماه پیش میگفتن دندون گیر محمد امین رو چرا نمیدی بهش  اما من از ترس اینکه با اونم رفتاری مشابه عروسک هات داشته باشی از این کار اکراه داشتماسترس

 

اخه شما هر چی رو گیر بیاری محشر کبری بر پا میشه طوری با اسباب بازی هات دعوا میکنی و جیغ و داد و بیداد که من وحشت میکنم نکنه فشارت بره بالاتعجب

 

اما دیروز دل رو به دریا زدم و شمام این کارو کردین

 

 

 

 

 ومن رو میگی رفتم به اسموناخوشمزه

 

 

 

بعد بابایی یه هویج کوچولو داد دستت و شما

 

 

 

 

بعد چند ثانیه جفتشون رو کردی دهنت

 

 

 

 

 

انجام بابایی غرق لذت از تماشای شما

 

 

 

عاشق هر دوتا تونمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرزو-مامان آرمینا
8 دی 92 10:28
آفرین خوشگل خاله .ایشاالله دندون در میاری و خدمت آقا هویچ می رسی.آخه مامان چرا از کاری که با عروسکات میکنی تعجب میکنه و ناراحته. به مامان با زبون جوجه ای بگو: خوب کاری میکنم مرد باید جذبه داشته باشه دیگه اگه بهشون رو بدم دیگه نمیتونم جلوشونو بگیرم .بابا خونه 2 تا مرد میخواد وقتی بابا نیست همه باید از من حساب ببرن.بلللله
آرزو-مامان آرمینا
10 دی 92 12:58
سلام سونیا جون محمد امین ،جون جون خاله خوبه؟ راستی اگه اشکالی نداره میخواستم بدون شما تونستید به وزن قبلیتون برگردید. من که هنوز خیلی کم نکردم و برنگشتم.حسابی هم ناراحتم.
مامان و بابا
پاسخ
سلام ارزو جون شرمنده من الان رسیدم خونه و متوجه شدمپسملم سلام دارن شمام دخمل گلتون رو برام ببوسین نه گلم اگه بگم میخندین سر بارداریم20کیلوی ناقابل اضافه کردم اما هنوز با کمال شرمندگی 10کیلوش مونده
آرزو-مامان آرمینا
11 دی 92 12:48
سلام سونیا جون منم مثله شما فقط 12 ک کم کردم امیدم ندارم لاغر بشم منم ممثل شما منتظر خانمو از شیر بگیرم و برم سرکار فشار کاری شاید منو لاغر کنه .من کم کاری تیروئید هم دارم که باعث میشه دیر تر لاغر بشم.حالا یه همدم پیدا کردم به هم قول میدیم لاغر بشیم منم پفم خوابید اما هنوز دماغم نتونسته به حالت اول برگرده و انگشتذام یه کم مونده تا اندازه بشه از اینکه زحمت کشیدی و جوابم رو دادی خیلی ممنونم یادتون نره پسمل خوشگلمو ببوسین.به امید روزی که لاغز بشیم دوست مهربونم
مامان و بابا
پاسخ
وای ما شرایط همسانی داریمامنم کم کاری تیرویید دارم و با این معضل اشنامراستی شما بعد زایمان شکمتون رو بستین با چادری شکم بندی چیزی؟اینجا تو اردبیل همه این پیشنهاد رو به من کردن و منم از امروز میخوام این کارو بکنم شاید فرجی حاصل شه شمام این کارو بکنید ایشالا که هر دومون لاغر میشیم سعی مون رو بکنیم تا خدا چی بخوادشمام ارمینا جونم رو ببوسین
آرزو-مامان آرمینا
11 دی 92 14:18
سلام عزیزم چقدر جالب! من از روز اول شکم بندی که دکتر برام نوشته بود بستم ولی تاثیری نداشت فقط برای جمع شدن رحم بود که مدت زمانش رو کم کرد . وگرنه لاغر نمیکرد. دوستام میگن فقط با رژیم و ورزش میشه..مرسی عزیزم از راهنماییت. ایشالله لاغر میشیم . شما و پسر خوشگلتونو میبوسم