محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی یعنی تو

هوای فیل افکن و ارزوهای بر باد رفته مامان

1392/10/11 18:53
نویسنده : مامان و بابا
212 بازدید
اشتراک گذاری

ناز پسرم سلام

الهی مامان قربون اون گریه های خوشگل ات بره که هر وقت میخواد لباس بپوشوندت شروع میکنی به گریه های سوز ناک که دل ادم برات کباب میشه اما چه کنم که مجبورم کلی لباس بپوشونمت تا سرما اذییت نکنه و سرما نخوری اخه سرمای 20- فیل رو هم از پا میندازه  چه برسه به جوجه خوشگل مامان

قربونت برم که مجبوری سه دست لباس کلفت رو روهم روهم تحمل کنی

اون موقع قیافه ات این شکلیهسبز

قیافه من اون موقعنیشخند

اردبیله دیگه سرد سیر ترین بخش کشورافسوس

بله عرض کنم خدمتت با مکافات زور  لباس تنت می کنم اما باز دلم شور میزنه که نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

چه کنم میپرستمت دست خودم نیست

دیروز با کلی استرس برده بودمت بیرون البته دم ظهر رفتیم تا لااقل سرما ی هوا منفی نباشه و شما بتونی تحملش کنی تو خیابون دو سه تا از همکلاسی های دوره کارشناسیم رو دیدیم اومدن جلو شما رو مشتاقانه دیدن و به شوخی گفتن پس اینه ثمره عشق افسانه ایه استاد به دانشجوش نه؟

مام گفتیم بله دیگهشیطان

اما مشخصه هنوزم از اینکه اون دوران بهشون نگفته بودم بابات عاشقم شده دلخورن اما چاره ای نبود بابات استاد من بود وحتی اگه میفهمیدند که این عشق چه قدر پاکه و هدف بابات ازدواجه باز ممکن بود براش دردسر ساز بشه

بگذریم بلا خره اون دوران گذشت ثمره عشق پاکه منو بابایی شمایی تاج سرماچ

جونم برات بگه از کارای جدیدت :

  • دیگه ماشالا خودت میچرخی و غلت میزنی
  • بازم مثل قبل شیر مامان رو بی کشمکش میل میکنی
  • وقتی شیر میخوری مامان باید حواسش شش دانگ به گل پسر باشه وگر نه دهانت رو میکشی کنار و صدام میکنی که یعنی من اینجامااااااااااااااااااااااااااااا
  • کاملا غریبه ها رو از اشنایان تشخیص میدی بهشون میخندی دلبری میکنی اما تا میان بغلت کنن لب ور می چینی و میزنی زیر گریه
  • وقتی میزارمت بی تکیه گاه30 ثانیه میشینی بعد می افتی و بلند بلند میخندی
  • دیگه تمایل به موندن توی گهواره ات نداری و همش وول میخوری و داد و بیداد میکنی  تا ورت داریم
  • مامان و بابا رو به یه دل سیر و بی دغدغه غذا خوردن تو حسرت گذاشتیناراحت
  • جونت واسه خانواده مامان در میره وقتی میبینیشون خودتو براشون پرت ویکنی اگه برت ندارن جیغ جیغ میکنی در حد کر کردن همهنیشخند
  • خدا رو شکر کولیکت کم شدهتشویق
  • عاشق بابایی هستی عین مامانچشمک
  • وقتی میذارمت پیش خاله سارا یا مامان جون و میخوام برم بیرون با نگاهت دنبالم می کنی مامان جون میگن بعد رفتنم بغض میکنی و میخوای گریه کنی  اما با عروسکت سرگرمت میکنن الهی دورت بگردم عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززمقلب
  • دیگه عروسکا و وسایل هاتو میشناسی اگه کسی ازت بگیردشون اول با نگات دنبال میکنی بعد اگه از دیدت دورش کنن زاز زار گریه میکنیگریه
  • نسبت به مامان حساسی اگه بچه های دیگه رو بغل کنم بیتابی میکنی عصبانیبعدش همگریه
  • وقتی میخوام عوض کنم پوشکت رو کیف می کنی ذوق میکنی
  • ابتنی رو دوست داری اما افسوس مامان هنوز نتونسته حمومت کنه اخه حموممون حموم نیست که قطب جنوبه!!!!!!!!!!!!!!
  • وقتی ذوق می کنی یا بی تابی میکنی تابرت دارم انقدر با مشت می کوبی به پهلو هات که مامان زهر ه اش اب میشهمنتظر

لباس های سبک مثل  رکابی و شورتک رو دوست داری اما افسوس و صد افسوس که همشون دارن برات کوچیک میشن  و هنوز حتی بعضی هاشو تنت نکردم چون

1:اینجا اردبیله و تابستونا به زور دمای هوا بالای15 درجه میرسه

2:خونه مون دور تا دورش پتجره هست و خیلی خنک میشه

وفکر کنم همیشه تو حسرت لختی پوشوندنت میمونمافسوس

اینم چند تا از عکسات

 

 

قربون تون خنده های ملیحت مامانی بووووووووووووووووووووووووس

 

 

 

 

 

مامان فدای اون نگاه نافذت عزیزمممممممممممممممممممممممم

 

 

 

مامان دورت بگرده10000000000000000000000بار

 

 

 

 

همچین پسری کی داره قنده عسلی کی داره تاج سری کی داره گل پسری کی داره کی داره کی داره ؟؟؟؟

 

 

 

 

مامان فدات عزیزم که بلافاصله بعد بیدار شدن مامان مثل عجل معلق بالا سرت ظاهر شد و شمام ترسیدیزبان

 

 

 

قربونت برم که یه عکسم تو اتاقت نداری اخه اونجا سرده درش رو بستم بعدا میذارمت رو تختت و عکسای اونجارو هم میذارم برات

بوس بوس هزار تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)