محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی یعنی تو

سرمای کشنده و یه مامان مریض احوال

1392/10/25 12:58
نویسنده : مامان و بابا
165 بازدید
اشتراک گذاری

الهی بگم خدا چکار کنه کسی رو که سنگ بنای اردبیل رو گذاشتکلافه

اردبیل بهشتی گمشده و بکره تو تابستون که اگه دنیارم بهم بدن حاضر به ترکش نبودم اما از وقتی خدا شما رو به من عاشق داد دلم میخواد از این شهر بخاطر سرمای کشنده زمستوناش فرار کنماآخ

دروغ نباشه تو ده سال اخیر این سرما بی سابقه هست ومامانی همش نگران پسمل خوشگلشه  وجوجه کوچولوی طلایی اش که خدا نکنه سرما بخورهتعجب

این چند وقته همش به فکر شما بودم و از خودم غافل شدم خداروشکر شما خوبین اما من سرمای بدی خوردم و اصلا حال ندارم از ترس اینکه به شما سرایت نکنه بیماریم بردمت دکتر و همراه خودم دارم به شمام دارو میدم تا اینجا که به خیر گذشته و منم کم کم خوب میشم راس راسی به خیر گذشت  خدا رو شکر ها اگه شما سرما میخوردی خودمو میکشتماز خود راضی

عاشقتم عزیزترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو-مامان آرمینا
14 دی 92 14:25
سلام سونیا جان عزیزم اینطور که شما نگرانید و بیتابی میکنید دل من کباب شد .ایشاالله هر چه زودتر خوب خوب میشید. نگران نباشید پسمل خوشگل ما شیر مامان میخوره که آنتی بیوتیک داره.ایشاالله هیچ وقت مریض نشن. الهی آمین
مامان و بابا
پاسخ
ارزو جان ممنون لطف دارین بهمون ایشالا ارمینا جون رو خدا براتون حفظ کنه و همیشه خانواده ی سالمو شادی داشته باشین.دخملی رو از طرف ما ببوسین