محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

زندگی یعنی تو

پسملکم و بازم تنهایی و بازم باری بر دوش خاله سارا

1392/10/11 18:53
نویسنده : مامان و بابا
143 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم پسمل با نمکم سلام

شرمنده هستم گل پسر از این که همیشه تنهات میزارم

از این که مجبور میشم از خودم جدات کنم خیلی عذاب وجدان دارم اما چه کنم اولا به خاطر سردی هوا ثانیا ویروس های لعنتی که تو جمع مردم دس به دس میشه میذارمت پیش خاله سارا جون و میرم

 

دیروز یعنی 5/10/1392 که مصادف بود با چهلمین روز درگذشت مادر بزرگت از صبح به خاله سارا زحمت دادیم تا عصر

 

ایشالا بزرگ شی مرد شی جبران کنیم براش

ایشالا تو عروسیش جبران کنی عزیزم

ساعت 3 عصر هم مجبور شدم بیارمت پیش خودم شمام با دلبری هات اونجا دل همه رو بردی

فامیل های زن عمو رویا که شما رو واسه اولین بار میدیدند گفتن واقعا شبیه خودمی!!!!!!!!!!!

منم اون لحظهنیشخند

اما فامیل های بابایی میگن شبیه ایشونی همکار هاشون میگن کپی خودمی

مهم نیست شبیه هر کدوممون باشی همه باتفاق میگن"خوشگلی" و این مهمترهچشمکبگذریم بلاخره مراسم تموم شد و شاید من و شما وقت کنیم بیشتر با هم باشیم

 

عاشقتم گل پسرم بوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزو-مامان آرمینا
7 دی 92 14:50
سلام مامان سونیا جونی ان شاالله سالهای سال در کنار خانواده شاد و گرمتون سالم و خوشحال باشید منم عکس شما رو دیدم با اینکه تو چهره شناسی بی استعدادم اما محمد امین جونم به حدی شبیه شما بود که باخودم گفتم ماشاالله مادر و پسر کپی برابر اصلند. مهم سلامتی و موفقیته ایشاالله نامدار بشه عزیز خاله
مامان و بابا
پاسخ
ارزو جان سلام ممنونم که بهمون سر میزنیاز لطفت واقعا ممنونم با این حرفت بهم روحیه دادینارمینای خوشگلم رو ببوسین