محمد امین پسر گلمونمحمد امین پسر گلمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

زندگی یعنی تو

سالگرد مادر شدنم مبارک

1392/10/11 18:53
نویسنده : مامان و بابا
1,748 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلترینم سلام

راستش توی تیتر پست هر چی فکر کردم  نتونستم موضوع مناسبی پیدا کنمعینک

واسه همین اینجا تصحیحش میکنم:

سالگرد روزی که فهمیدم تو دلم یه فرشته دارم امروز هست ساعت 12:30 روز 7 دی 91

قلبسالگرد درک مادر شدنم رو هم به خودم تبریک میگم هم به شماقلب

چقدر سخت است داشتن فرشته ای در بطنی که تا دیروز تهی از زندگی بود و امروز مامنی است تا کودکی در ان رشد کند و پرورش یابد

چقدر سخت است اینکه بدانی از امروز تا اخر دنیا موجودی متکی به توست که بی پناه زاده میشود لخت و عریان وگرسنه

چقدر سخت است لحظه شماری تا به دنیا اوردن کودکی که نمیدانی سفید است یا سیاه سالم است یا.................

چقدر سخت است مادر شدن

مادر شدن سخت ترین لذتی است که به دنیا می ارزد

 

 

خدایا شکرت که فرزندم سالم زاده شد و سالم زیست و به یاریت امید دارم سالم و سعادتمند زندگی کند خوشبخت وشاد و استوار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)